התקף לב אצל נערות ליווי

התקף לב אצל נערות ליווי

בכל שנותיי כנערת ליווי, לא חשבתי ולא דמיינתי לרגע אחד שאני אביא לקוח שלי למצב שבו הוא יקבל התקף לב כשהוא נמצא בתוכי באמצע זיון בדירה הדיסקרטית בה עבדתי. בואו, שמעתי על סיפורים בהם לקוחות מתו באמצע סקס ו/או קיבלו אירוע כזה או אחר, לא חשבתי שלי זה יקרה.

עמית היה לקוח קבוע שלי מזה שנתיים, וכל פעם שקבענו, נפגשנו בדירה הדיסקרטית לשלוש או ארבע שעות של סקס חסר מעצורים. עמית תמיד לקח ויאגרה להעמיד את הזין שלו לכמה שיותר זמן. הוא לא סבל מבעיות זקפה, הוא פשוט רצה שהסקס יהיה הרבה יותר ארוך ושהוא יוכל לזיין אותי בלי לגמור כל כך מהר כמו שקורה אצל נערות ליווי באשקלון , תוך שימוש בהמון תנוחות מתנוחות שונות.

כמה שלא הזהרתי את עמית משימוש מופרז בויאגרה, הוא סירב להקשיב לי, כל פעם שהבעתי בפניו את חששותיי מנזק לליבו בעקבות השימוש הקבוע בכדור הזה, הוא צחק בצחוק מתגלגל ואמר לי שהוא פשוט מת עלי, ומקסימום יקבל התקף לב כשהזין שלו נמצא בתוך הכוס החם והלח שלי. מה יכול להיות יותר טוב מזה?

בקיצור, ערב אחד, אנחנו באמצע סקס סוער, פתאום עמית הרים מבין שדיי את ראשו, קפא לשנייה באוויר והתעלף עליי. הייתי בטוחה שהוא צוחק עליי כהרגלו, ניסיתי  להרים אותו ממני כשלפתע הכתה בי ההכרה שעמית ממש התעלף על באמת. חשבתי שאני עומדת למות, אני נמצאת פה בדירה דיסקרטית עם בחור, איך אזמין אמבולנס? התקשרתי למגן דוד, תוך שאני מגמגמת למוקדנית שישלחו מישהו כי נראה לי שגרמתי לבחור לקבל התקף לב תוך כדי סקס.

האמבולנס הגיע תוך דקות ספורות, ואני בינתיים הספקתי לשים עלי משהו ולכסות את עמית שנשם בכבדות במיטה. בזמן שהפרמדיקים טיפלו בו וייצבו אותו לפני שלקחו אותו לבית חולים, אני לא יכולתי להירגע מהבכי שתפס אותי. הוא אשכרה קיבל התקף לב, ולא נראה לי שהוא יצחק יותר כשאזהיר אותו…

הלכתי לבקר אותו בבית חולים, עם בלון בצורת לב וכדור ויאגרה חצוי, בשביל הבדיחה הפרטית שלנו.

מהפדיחות מצאתי  דירה דיסקרטית במקום אחר.

עמית לא לקח יותר ויאגרה,  פעם אחת בהחלט הספיקה לו, ותאמינו לי הסקס לא היה פחות טוב.